Участь в міжнародних виставках: як перетворити контакти на контракти?

05.06.2024, 14:47

Цифрові технології та розумні рішення розвиваються зі швидкістю світла і проникають в усі сфери бізнесу та життя! Не оминули вони й один з ефективніших інструментів продажів – виставки.

#B2B_marketing

#person_based_marketing

#В2В_маркетинг

Наразі участь у виставках може бути в рази ефективнішою і використання інтернет-технологій дає нові можливості для роботи до, під час та після виставки.


Участь в міжнародних виставках: як перетворити контакти на контракти?

  • Яким чином можна підготувати потенційних партнерів до виставки?
  • Як полегшити процес встановлення нових контактів?
  • Як працювати із зацікавленими партнерами після виставки, щоб збільшити конверсію у продажі?


Тепер достатньо однієї цифрової платформи, щоб зробити більш ефективною участь компанії у міжнародній виставці. Частиною стратегії просування стає Person-Based Marketing, що прискорює цикл укладання угоди та допомагає знайти нових клієнтів.

Отже, як зробити прибутковим таке класичне джерело нових бізнес-контактів як участь у події на зразок GulFood?
Використання технології Person-Based Marketing допоможе:
✓ побудувати контакт до виставки з особами, що приймають рішення;
✓ оперативно реагувати на зацікавленість під час виставки;
✓ отримати замість візитівок гарячі ліди після події;
✓ побудувати довгостроковий процес взаємодії з професіоналами у різних куточках світу.

Все це можливо!

Person-Based Marketing передбачає демонстрацію персоніфікованої реклами конкретній особі.
Технологія допомагає виявляти більш зацікавлені ліди. Потрібна вам людина буде занурена в інформаційне поле про вашу компанію або продукт чи послугу, а ви будете розуміти, що саме і коли викликало зацікавленість.

Вашу пропозицію побачать ті, хто приймає рішення в компаніях, які ви обрали, — і тільки вони.

Ми прагнемо, щоб українські компанії експортували, продавали та заробляли більше.

Забронюйте демонстрацію технології на зручний час


#B2B_marketing

#person_based_marketing

#В2В_маркетинг