- Яким чином можна підготувати потенційних партнерів до виставки?
- Як полегшити процес встановлення нових контактів?
- Як працювати із зацікавленими партнерами після виставки, щоб збільшити конверсію у продажі?
Тепер достатньо однієї цифрової платформи, щоб зробити більш ефективною участь компанії у міжнародній виставці. Частиною стратегії просування стає Person-Based Marketing, що прискорює цикл укладання угоди та допомагає знайти нових клієнтів.
Отже, як зробити прибутковим таке класичне джерело нових бізнес-контактів як участь у події на зразок GulFood?
Використання технології Person-Based Marketing допоможе:
✓ побудувати контакт до виставки з особами, що приймають рішення;
✓ оперативно реагувати на зацікавленість під час виставки;
✓ отримати замість візитівок гарячі ліди після події;
✓ побудувати довгостроковий процес взаємодії з професіоналами у різних куточках світу.
Все це можливо!
Person-Based Marketing передбачає демонстрацію персоніфікованої реклами конкретній особі.
Технологія допомагає виявляти більш зацікавлені ліди. Потрібна вам людина буде занурена в інформаційне поле про вашу компанію або продукт чи послугу, а ви будете розуміти, що саме і коли викликало зацікавленість.
Вашу пропозицію побачать ті, хто приймає рішення в компаніях, які ви обрали, — і тільки вони.
Ми прагнемо, щоб українські компанії експортували, продавали та заробляли більше.
Забронюйте демонстрацію технології на зручний час