Person-Based Marketing — це маркетингова стратегія, орієнтована на індивідуальну роботу з людиною, яка приймає рішення про співпрацю з вашою компанією, заснована на зборі його поведінкових даних у реальному часі. При такому підході ви фокусується не на аудиторію, сегмент або ринок, а на потрібних людей і побудові з ними відносин.
Це наступний рівень після Account Based Marketing, інструменту, популярного останніми роками в США. Account Based Marketing (ABM) означає, що ви ставитесь до клієнта, як до окремого ринку. Ви будуєте комунікацію не з певним цільовим сегментом, а з конкретною компанією — майбутнім клієнтом. Person-Based Marketing (PBM) дозволяє будувати відносини з людьми в цих компаніях.
У чому різниця?
В основі багатьох рекламних інструментів для Account Based Marketing — таргетинг з використанням IP-адреси. Але у цих інструментів є мінуси. По-перше, ми всі давно в смартфонах, і за IP адресою нас знайти дуже складно. По-друге, звіти, які надають подібні послуги, що не персоналізовані, вони знеособлені. Наприклад, ви можете показати рекламне повідомлення співробітникам компанії Apple.
В результаті побачите кількісну знеособлену статистику, що у вашого рекламного повідомлення було 1000 показів і 5 кліків з компанії, але хто ці люди — ви не знаєте, це може бути офіс-менеджер, а може і CEO.
У 2017 році наша команда першою у світі розробила інструмент для Person-Based Marketing. Альтернатив йому не існує досі. Ми не робимо прив’язку за IP адресою, а демонструємо рекламу конкретній людині, де б фізично вона не знаходилася.
Оскільки з 2009 року ми займаємося розробкою технологічних рекламних інструментів, то зробили можливість таргетингу на конкретних людей і бачимо результати рекламної кампанії в реальному часі по кожній людині. Можемо визначити, хто саме і скільки разів побачив ваше повідомлення, на що клацнув і перейшов, скільки він пробув на сторінці, чи подивився відео і як взаємодіяв з вашим контентом. Цю технологію ми імплементували в складні B2B продажі.